Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie treści protokołu z obrad poprzedniej sesji.
5.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie Starosty z prac Zarządu w okresie między sesjami.
7.
Podjęcie uchwal lub zajęcie stanowiska w sprawie:
1)
przyjęcia "Powiatowego programu rozwoju pieczy zastępczej w Powiecie Średzkim na lata 2026-2028",
2)
uchwalenia "Programu współpracy Powiat Średzkiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok",
3)
ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających w 2026 roku,
4)
przystąpienia Powiatu Średzkiego do Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Wielkopolski,
5)
przeznaczenia do sprzedaży niezabudowanej działki stanowiącej własność Powiatu Średzkiego, położonej w Środzie Wielkopolskiej, oznaczonej nr 3968/4,
6)
szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Powiatowi Średzkiemu lub jego jednostkom organizacyjnym,
7)
zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2025 r.,
8)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Średzkiego na lata 2025-2035.
8.
Informacje o interpelacjach i zapytaniach radnych.
9.
Informacje o odpowiedziach na zgłoszone interpelacje i zapytania.
10.
Wolne głosy i wnioski.