Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie treści protokołu z obrad poprzedniej sesji.
5.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie Starosty z prac Zarządu w okresie między sesjami.
7.
Rozpatrzenie informacji Głównego Inspektora Ochrony Środowiska o stanie środowiska oraz Informacji Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska o działalności kontrolnej w Powiecie Średzkim w roku 2023.
8.
Podjęcie uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
1)
rozpatrzenia skargi na działania Dyrektora Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich w Środzie Wielkopolskiej,
2)
zamiaru likwidacji Bursy Powiatu Średzkiego w Środzie Wielkopolskiej,
3)
powołania doraźnej Komisji Statutowej,
4)
udzielenia pomocy finansowej z budżetu Powiatu Średzkiego dla Gminy Kleszczewo z przeznaczeniem na obsługę komunikacji autobusowej na terenie Gminy Kleszczewo,
5)
zmiany uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu,
6)
zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Średzkiego na lata 2024-2033,
7)
zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2024 r.
8)
zmiany uchwały w sprawie utworzenia przez Powiat Średzki spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
9.
Interpelacje i zapytania radnych.
10.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
11.
Wolne głosy i wnioski.